Voor opdrachtgevers

Welke professionals maken gebruik van Verlospunt?

Elke verloskundige en obstetrie verpleegkundige kan zich inschrijven bij Verlospunt. Na goedkeuring door Verlospunt, wordt zij opgenomen in onze database en kunnen wij haar linken met een geschikte oproep voor een vacature of dienst.

Hoe borgt Verlospunt de kwaliteit van de professionals in de database?

Van elke verloskundige en obstetrie verpleegkundige die zich registreert bij Verlospunt, worden eerst de gegevens en registraties gecontroleerd, voordat zij toegekend wordt in de database.

Zijn er voorwaarden aan het plaatsen van een oproep?

Om een oproep voor een vacature of dienst te kunnen plaatsen vul je het formulier voor opdrachtgevers in. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op, om deze oproep door te spreken.

Wanneer hoor ik iets over geschikte kandidaten?

Wij houden je laagdrempelig op de hoogte. Tijdens ons gesprek bespreken we jullie wensen, ook over hoe jullie op de hoogte gehouden willen worden.

Hoe gaat het verder als jullie een geschikte professional hebben gevonden?

Nadat jullie akkoord hebben gegeven op onze werkwijze (samenwerkingsvoorstel) zullen wij de gegevens van de professional met jou als opdrachtgever delen.

Ben ik verplicht met een professional in zee te gaan?

Je bent niet verplicht om met een professional in zee te gaan.

Kan ik meerdere professionals uitkiezen?

Ja, je kunt aangeven meerdere professionals in te willen zetten. Op deze manier kun je kijken welke professional het beste bij je organisatie past.

Hoe werkt werving en selectie (bij een vacature) via Verlospunt?

Geef aan ons door dat je op zoekt bent naar een nieuwe collega en wij gaan op zoek naar geschikte kandidaten. Laat deze professional(s) een dag meelopen op de afdeling en kijk of zij daadwerkelijk geschikt is.

Op deze manier bespaar je als opdrachtgever veel tijd en geld door de sollicitatieprocedure ‘over te slaan’.

Hoe wordt de professional betaald?

De uitbetaling verloopt via onze partner; uitzendbureau Inzet.

Wat moet ik doen bij schade of een geschil?

Neem altijd eerst contact op met de professional en probeer onderling op een constructieve en correcte manier tot een oplossing te komen. De andere partij moet altijd de gelegenheid krijgen om eventuele fouten of gebreken te herstellen.
Komt je er samen niet uit? Dan kun je overgaan tot ingebrekestelling en de verzekering aanspreken. Er kan dan worden aangestuurd op herstel of een schadevergoeding.
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Schakel dan, voordat je een brief stuurt, de verzekeraar in of laat je adviseren bij het juridisch loket.
Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@verlospunt.nl. Omschrijf in de mail duidelijk de situatie en waar we je bij kunnen helpen.

Wat als mijn vraag niet bij de FAQ staat?

Je kunt altijd contact op nemen door een email te sturen naar info@verlospunt.nl

Voor professionals

Welke opdrachtgevers kunnen gebruik maken van Verlospunt?

De volgende opdrachtgevers kunnen gebruik maken van Verlospunt:

  • Verloskundigenpraktijken eerste lijn;
  • Caseload verloskundigen;
  • Ziekenhuizen en Universitair Medische Centra;
  • (pret) Echocentra;
  • Verloskunde academies;
  • Onderwijsinstellingen;
  • Overige instellingen die met verloskundigen werken.
Hoe word ik op de hoogte gehouden van nieuwe oproepen?

Wanneer je je bij ons aanmeldt, zullen we je wensen doorspreken. Wanneer je beschikbaar bent voor ad hoc diensten, zullen we bij beschikbare oproepen via whats app contact met je houden.

Ben ik verplicht de werkoproep te volbrengen?

Wanneer wij een geschikte oproep voor je hebben, laten we het aan je weten. Ga je akkoord met deze oproep dan wordt het op prijs gesteld dat je daadwerkelijk beschikbaar bent voor deze oproep.

Hoe krijg ik betaald voor mijn gewerkte uren?

Je wordt betaald via onze partner; uitzendbureau Inzet.

Meer verdienen?

Wij vinden dat je beter verdient! Daarom betalen wij onze professionals uit in een hogere functieschaal en met dezelfde voorwaarden (verzekering, ziekte en eindejaarsuitkering)

Wat moet ik doen bij schade of geschil?

Neem altijd eerst contact op met de opdrachtgever en probeer onderling op een constructieve en correcte manier tot een oplossing te komen. De andere partij moet altijd de gelegenheid krijgen om eventuele fouten of gebreken te herstellen.
Komt je er samen niet uit? Dan kun je overgaan tot ingebrekestelling en de verzekering aanspreken. Er kan dan worden aangestuurd op herstel of een schadevergoeding.
Heb je een rechtsbijstandverzekering? Schakel dan, voordat je een brief stuurt, de verzekeraar in of laat je adviseren bij het juridisch loket.
Als je vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@verlospunt.nl. Omschrijf in de mail duidelijk de situatie en waar we je bij kunnen helpen.

Wat als mijn vraag niet bij de FAQ staat?

Je kunt altijd contact op nemen door een email te sturen naar info@verlospunt.nl